List of content

Renault Trucks vähendab CO2 heitkoguseid

Green Energies

4min
landscape

Meetmete võtmine kliimakriisiga tegelemiseks

Vajalik energia üleminek

Kliimamuutus on reaalne. Kuna CO2 (süsinikdioksiid) kontsentreerub atmosfääris, aitab see kaasa kasvuhoonegaaside mõjule ja globaalsele soojenemisele. Et seda nähtust ohjeldada, peame tegutsema ja oma eluviisi kiiresti süsinikdioksiidivabaks muutma.

Meie ühiskonna jaoks hädavajalik maanteetransport mängib võtmerolli nõutavas energia üleminekus, millel on selge eesmärk: vähendada järk-järgult fossiilkütuste kasutamist, et saavutada võimalikult kiiresti süsinikdioksiidi neutraalsus.

Tõhustatud regulatiivsed piirangud

Osana 2015. aastal vastu võetud Pariisi kliimakokkuleppest, milles kutsutakse üles vähendama globaalset soojenemist alla 2 °C aastaks 2100, otsustas Euroopa Liit kiirendada transpordi süsinikdioksiidi heite vähendamist, mis Euroopas moodustab 25% CO2-heitest.

Selleks on Euroopa eeskirju tõhustatud ja nüüd on esimest korda kehtestatud veoautode ehitajatele CO2 vähendamise piirangud, mis hõlmavad väga täpseid eesmärke: -15% aastaks 2025 ja -30% aastaks 2030 võrreldes 2019. aastaga, et saavutada 2050. aastaks süsinikdioksiidi neutraalsus transpordisektoris.

13 Euroopa riigis loodi 247 vähese heitega tsooni. Väga lähitulevikus ei lubata enam maanteedel sõita sisepõlemismootoriga veoautodega.

Renault Trucks on võtnud endale kohustuse

Süsinikuneutraalsuse saavutamine aastaks 2040

Oleme võtnud kohustuse kiirendada oma tegevuses süsinikdioksiidi heite vähendamist, et aidata piirata maakera temperatuuri tõusu 1,5 °C-ni. Meie eesmärk on saavutada süsiniku neutraalsus sõidukite puhul, mida toome turule alates 2040. aastast.

Järk-järgult liikuda 100% süsinikdioksiidivabaks

Elektrisõidukid on meie energia ülemineku plaanide alus. Oleme valmis tegema elektriautodest uue turustandardi, pakkudes välja täieliku tootevaliku tõhusaid, vastupidavaid ja kasumlikke sõidukeid, mis vastavad kõigi meie klientide vajadustele.

Meie eesmärgid on ambitsioonikad: 2030. aastal on 50% meie müügist elektrisõidukid ja 2040. aastal on 100% meie teedel liikuvatest sõidukitest süsinikdioksiidi neutraalsed.

Selleks liigume etapiviisiliselt, loobudes järk-järgult fossiilkütuste kasutamisest, kuna süsinikdioksiidi heite vähendamine ja elektrifitseerimine laieneb kõikidele kasutusviisidele.

Meie üleminek põhineb kolmel üksteist täiendaval tehnoloogial: sisepõlemismootorid, mis töötavad mittefossiilsete kütustega (sünteetiline diiselkütus, biokütused, biogaas ja mõne aasta pärast vesinik), elektriakud ja vesinikupõhised kütuseelemendid.

Renault Trucks vähendab CO2 heitkoguseid

Renault Trucks on võtnud vastu väljakutse vähendada CO2 heitkoguseid 3 viisil:

  • pakkudes üha suurema kütusesäästlikkusega veoautosid.
  • pakkudes 100% elektrilisi lahendusi heitevabaks transpordiks
  • pikendades oma sõidukite kasutusiga ringikujulise lähenemisviisi abil.

Meie sõidukite kütusesäästlikkuse suurendamine

Renault Trucks konstrueerib ja müüb veoautosid, mis on üha säästlikumad kütusekasutuses ja mille CO2-heitmed on väiksemad. Koos teenustega, mis aitavad ettevõtjatel ja juhtidel kütusesäästlikkust suurendada, on meie mootorisüsteemid oluliselt vähendanud meie sõidukite keskkonnamõju, kuid see ei vähenda nende jõudlust ega usaldusväärsust.

Seega on iga uue põlvkonna Renault Trucks toodete kütusekulu madalam kui eelmistel.

T High turbo compound

Elektriliste sõidukite kasutuselevõtmine

Renault Trucks toodab keskmise mahutavusega elektriautode mudeleid, mis on mõeldud kasutamiseks näiteks linnades, prügikoristuseks ja esialgseks ehitusplatsil töötamiseks. Lisaks laiale tootevalikule selliste sõidukite osas on Renault Trucks arendamas täielikku rida seotud teenuseid: akude ja akude laadimise infrastruktuurilahenduste tarnimine, täiendavad süsteemid kasutatud energia optimeerimiseks, remont ja hooldus ning rahastamine ja kindlustus.

Renault Trucks D E-Tech

 

Selleks, et rahuldada kõiki turu vajadusi, töötame välja uusi tehnoloogilisi süsteeme, mis sisaldavad akusid või vesiniku kütuseelementi. See aitab laiendada elektrifitseerimist muudele asjakohastele kasutusaladele, nagu ehitus, konteinervedu või pikamaavedu.

Ringmajanduse vooruslike tsüklite loomine

Selleks, et vähendada loodusvarade kasutamist ja piirata meie toodetud sõidukite mõju keskkonnale, eriti süsiniku mõju, oleme oma tööstustegevust suunanud ringmajandusele. See võtab arvesse sõidukite teist ja kolmandat elu, nende taaskasutamist eri vormides ja ringlussevõttu.

 

  • Uuendame: me uuendame ja taastame oma kasutatud sõidukeid, uuendame nende tarkvara ja võtame uutes veokites kasutusele uusima põlvkonna tehnoloogia, et pikendada nende tööiga ja püüame vältida nende vananemist.
  • Taaskasutamine: meie kasutatud veoautode tehases anname oma kasutatud veoautodele uue elujärje, muutes need ümber, et pakkuda kohandatud otstarbega kasutatud sõidukeid. Traktorid muudetakse vedukiteks; diiselmootorite süsteemid muudetakse biodiislikütuseks.
  • Taaskasutamine: pakume mehaaniliste koostude ja renoveeritud komponentide liini standardse asendamise jaoks ning nende tootmise keskkonnamõju on 60% väiksem kui uute osade puhul.
Used trucks factory

 

Uue elatusvahendi pakkumine või veoauto ümberehitamine võib vältida 14,4 tonni CO2 heitkoguseid võrreldes sellega, mis kulub uue sõiduki tootmiseks.