Testimonial

Delanchy Group võtab kasutusele Renault Trucksi elektriautod

Distribution

Electromobility

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Brigitte Delanchy on selle 1968. aastal Lorientis asutatud pereettevõtte tegevjuht, mis nüüdseks pakub üleriigilist katvust 3200 töötaja ja 1000 sõidukiga. Kompromissitult pühendunud säästvale arengule ja keskkonnakaitsele, kasutab ta taas kord elektriautosid.Renault Trucks'i elektriautosid ja vaatab väga tulevikku. Siin on lugu Brigitte'i enda sõnadega.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

"Ma armastan oma tööd! Logistikavoogude juhtimine, eriti kui tegemist on värskete toodete tarnimisega 24 tunni jooksul. See ei nõua mitte ainult tõhusust ja uskumatut tähelepanu detailidele, vaid ka realistlikku suhtumist innovatsiooni. Kui otsustasime 2017. aastal osta Renault Trucksilt elektriauto prototüübi, olin täiesti teadlik, et tegelikult investeerin tulevikku. See 100% elektriline ja vaikne sõiduk teenib endiselt oma elatist Lyonis ja selle ümbruses. Igal õhtul toimetab see Lyonis asuvasse Halles Paul Bocuse'ile eelmisel päeval Lorientis püütud mereande, mida meie "klassikalised" külmutusautod transpordivad.

Loomulikult otsustasime sellele edule tuginedes osta teise elektriauto - Renault Trucks D Z.E.et teenindada Pariisi Rungis' rahvusvaheliselt hulgiturult. See investeering on lisaks meie sõidukipargi täiendamisele osa meie säästva arengu strateegiast ja meie 2016. aastal alustatud energia üleminekust, samal ajal kui me saime partneriteks vesiniku jõul töötava Energy Observeri, mille missiooniks on tiirutada ümber maailma üle kuue aasta jooksul perioodi jooksul, tootes ja kasutades omaenda energiat ning tekitades null kasvuhoonegaaside või peenosakeste heitkoguseid.

Transpordisektori energia ülemineku igapäevane elluviimine

Lisaks sellele partnerlusele Energy Observeriga ootan ma huviga esimest vesinikuautot. Minu isa Joseph, kes alustas ettevõtet 1968. aastal ühe esimese Saviemi veoautoga, uskus alati vesinikusse. Ma jätkan omamoodi peretraditsiooni! Minu suur uhkus on anda aktiivne panus transpordi energeetilisele üleminekule. Me Delanchy's teeme seda praktikas, sest meie kaks Renault Trucks'i elektriautot on igal öösel Lyonis ja Pariisis liikvel. Ma ei kahtle, et see on tulevikulahendus ja et see muutub laialdaseks.

 

Lühiajaliselt loodan, et suudame võtta meie sõidukiparki kasutusele mitu uut Renault' elektriautot. et tagada tarne suurtes linnades, mida me Prantsusmaal teenindame - Pariis, Lyon, Marseille, Bordeaux, Toulouse, Annecy jne. - rääkimata sellest, etItaalias ja Hispaanias, kus me samuti esindatud oleme.

Tegelikult võib meil 2021. aastal kergesti vaja minna umbes 20 elektriautot! Kuid ükskõik kui suur on see arv, ma jään Renault Trucks'ile truuks. Nende meeskond on otsustanud teha meiega koostööd oma seiklusel . Nad on alati olnud meie kõrval meie prototüübi kui meie esimese ärimudeli käitamisel. Ja mina isiklikult olen uhke, et olen andnud oma väikese panuse selle sõiduki tööstuslikule edule.

Ettevõtete sotsiaalse vastutuse kohustuste täitmine maanteel

Valides linna elektriautode kasutamise, täidame me tegelikult Delanchy Groupi võetud ettevõtja sotsiaalse vastutuse kohustusi. Me mitte ainult ei vähenda CO2 lämmastikoksiidide (NOx) ja peenosakeste heitkoguseid, vaid parandame ka tõhusust ja parandame oma ettevõtte mainet. Asjaolu, et meie elektriautod on nii vaiksed, võimaldab meil tarnida öösel, ilma et külmaahel oleks katkenud ja ilma et see kahjustaks keskkonda või elanikke.

 

Lisaks sellele, meie juhid on eriti uhked selle üle, et nad sõidavad elektriautodega ja läksid diiselmootoriga sõidukitelt väga kergesti üle. Nad ütlevad, et juhitavus on äärmiselt lihtne, kuigi müra puudumine on esialgu veidi üllatav. Lõpetuseks, need veoautod - mis teevad igapäevaselt rohkem kui 60 miili iseseisvalt - nõuavad vähem hooldust kui nende soojusmootori ekvivalent. See on punkt, mida tuleb arvesse võtta, kui arvutatakse nende sõidukite kogukulud aja jooksul.