Transport solution

Milline alternatiivse energia veoauto sobib minu ettevõttele?

Green Energies

3min
Renault Trucks Z.E.

Kuidas valida oma ettevõtte jaoks õige veoauto? Milliseid kriteeriume peaksin oma äritegevuse piirangute ja eesmärkide põhjal esikohale seadma? Millise energiatüübi kasuks peaksin otsustama? Paljud transpordiettevõtjad esitavad endale praegu just neid küsimusi. Renault Trucks on siin, et aidata neil leida parim lahendus.

Tänane tööstusmaastik ei ole transpordiettevõtjate jaoks kaugeltki lihtne. Nagu poleks 2020. aasta tervisekriis veel piisavalt halb, suurenevad kogu aeg ka regulatiivsed ja rahalised piirangud. Juurdepääsupiirangudlinnakeskustesse, klientide surve, kes soovivad kasutada ainult keskkonnasõbralikke transporditeenuste pakkujaid, tihe konkurents pakkujate vahel, hinnasõda... sellised piirangud muudavad teie ettevõttele sobivaima sõiduki valimise ülesande tõeliselt keeruliseks, eriti kui soovite kasutada alternatiivset energiat.

Valikukriteeriumid... küsimused, mida peate endale esitama

Energiaallika ja sõiduki õige valik sõltub geograafilisest asukohast, kohalikest õigusaktidest ja eeskirjadest ning marsruutidest ja/või läbitavatest vahemaadest. Kaugvedude puhul, mis läbivad sadu miili päevas ilma depoosse tagasi pöördumata, oleks parim valik B100 biodiislikütus., mis võib vähendada CO2 heitkoguseid kuni 60%.

 

Piirkondlikuks turustamiseks, mis läbib vähem kui 250 miili päevas ja mille puhul sõidukid pöörduvad tagasi baasi, et laadida akut üleöö (6-12 tundi, sõltuvalt terminali tüübist, mis kasutab tavapärast elektripistikut), sobib elektriauto.on suurepärane lahendus. See on eriti soovitatav öiste tarnete puhul.linnakeskustes, sest elektriautod on väga vaiksed ja nende kasutamisel ei teki kohalikke heitkoguseid (välja arvatud pidurdamisega seotud tahked osakesed, mis kehtivad kõigi sõidukite puhul).

 

Kolmas võimalik alternatiivne energialiik on surumaagaas (CNG).. See võib pärineda maa-alustest kaevandustest (fossiilne gaas) või majapidamisjäätmete ja roheliste jäätmete töötlemisest (biogaas) ning võib vähendada CO2 heitkoguseid kuni 70%. Sõiduki läbitavus võib olla kuni 500 miili ja sarnaselt diiselmootoriga võtab tankimine vaid mõned minutid tänu VNG1 ja VNG2 standarditega ühilduvatele pistikupesadele.

Renault Trucksi ekspertide toetus ja kogukulu omandiõiguse kohta

Olenemata sellest, millist tüüpi alternatiivset energiat või säästvat kütust oma kliendid kaaluvad, aitab Renault Trucks neil leida nende ettevõttele kõige sobivama lahenduse ja sõiduki. Renault Trucks3 pakub välja mitmeid metoodikal põhinevaid süsteeme, mida kliendid saavad kasutada oma müüginõustaja abiga omamise kogukulu (TCO) arvutamiseks. See arvutus hõlmab mitmeid erinevaid kriteeriume, sealhulgas esialgset ostuhinda või finantseerimist.(tavaline laen, liising/liising, kapitalirent jne), võimalikud riiklikud soodustused, kohalikud/riiklikud maksud, kütuse-/energiakulud ja sõiduki hoolduskulud. Lõppeesmärk on pakkuda võimalikult põhjalikku otsustusabi, et tagada, et iga klient kasutab õiget energiat õigel ajal ja õiges kohas õigeks otstarbeks.

 

Lõpuks on Range Simulator ostuabivahend, mida Renault Trucksi müügipersonal kasutab, et aidata klientidel edukalt üle minna elektromobiilsusele. Sellega saab simuleerida kasutatavaid marsruute, veetud koormusi, läbisõitu ja ilmastikutingimusi, et leida kõige sobivam lahendus. See on nii täpne, et suudab arvutada, kui palju energiat jääb tarnetee lõpus üle!

 

Kõik need lahendused aitavad transpordiettevõtetel valida ja kasutada sõidukeid, mis on vähem saastavad, energiatõhusamad ja ühilduvad nende ettevõttele sobiva taastuvenergia allikaga, mille lõppeesmärk on vähendada CO2 ja kohalikke heitkoguseid, nagu lämmastikoksiidid (NOx) ja tahked osakesed. See on oluline keskkonnasõbralikuma tuleviku kavandamiseks.