Tere tulemast Renault Trucks Eesti veebilehele!
Transport solution
Elektriautode usaldusväärsus: üleminek elektritranspordile on lihtne
Electromobility
Jun. 10 2022

Üleminek täielikult elektrilisele veoautopargile toob sageli kaasa küsimusi töökindluse kohta: kas elektrisõidukid on töökindlad? Kas tööraadius on piisav, et teha ringreise? Kuidas neid laadida? Kes vastutab sõidukite hoolduse eest? Kas see on parim lahendus minu autopargi süsinikdioksiidivabaks muutmiseks? Avastage kõik tagatised, mida Renault Trucks saab pakkuda, et te saaksite investeerida täiesti rahulikult.
Elektrisõidukid: Renault Trucks järeleproovitud tehnoloogia
Renault Trucks oli esimene tarbesõidukite tootja, kes tõi turule hübriidveokite elektriliste sõidukite valiku: Premium Distribution Hybrys Tech, mis ilmus 2009. aastal. 2010. aastal lisandus kataloogi Maxity Electric kergkäru. Seejärel arendasime koos partnerklientidega tegelikes töötingimustes raskeveokite elektriautosid ning 2018. aastal tõime turule Master Z.E.. Nende jõudluse parandamiseks kogusime tuhandeid andmepunkte: aku andmed, infrastruktuuri ja laadimise juhtimise andmed lisaks juhi tagasisidele.
See kogemus on võimaldanud meil täna pakkuda ettevõtetele teise põlvkonna täiselektriliste veoautode valikut, mis tagab täieliku meelerahu, ilma et see mõjutaks teie kasumlikkust. Samuti on meie eksperdid saanud väljaõppe ja saavad pidevalt koolitust elektrisõidukite alal; olgu selleks siis insenerid, kes projekteerivad ja konfigureerivad teie veoautosid, mehaanikud, kes hooldavad meie töökodades, või müügimehed edasimüügiesindustes.

Tänapäeval usaldavad meid paljud erineva suurusega veoettevõtjad, kes on pühendunud oma energia üleminekule. Alates 2018. aasta väljalaskmisest oleme oma klientidele müünud rohkem kui 400 Master Electrici sõidukit. Siin on mõned hiljutised näited: olles alustanud 2020. aastal 20 Renault Trucks E-Tech Master'i kodutarneid, võttis Šveitsi ühistu Migros Aare 2021. aastal vastu veel 20 sõidukit. Šveitsi ettevõte Feldschlösschen, Carlsberg Groupi tütarettevõte, on 20 Renault Trucks E-Tech D sõidukit kasutanud alates 2021. aasta algusest, et täita igapäevaseid õllekandevoorusid mägistes piirkondades. 2021. aasta septembris tegi sama valiku 20 Renault Trucks E-Tech D sõiduki tellimisega Prantsuse esimese/lõpu logistika spetsialist Urby (Groupe La Poste).
Elektrisõidukite tehnoloogia on kõige küpsem ja tõhusam võimalus oma tegevuse süsinikdioksiidivabaks muutmiseks
Elektritehnoloogia on parim valik teie tegevuse dekarboniseerimiseks, sest see on juba välja töötatud ja selle jõudlus paraneb pidevalt. Akude tööraadius suureneb jätkuvalt, mis tähendab, et kümnendi lõpuks on kõik kasutusalad kaetud. Samuti soovime rõhutada, et see tehnoloogia tekitab null NOx heitkoguseid ja on töö käigus vaikne.
Lisaks sellele on oluline võtta arvesse elektritehnoloogia läbivat mõju CO2 heitkoguste vähendamisel. Tõepoolest, Euroopas on elektrisektor muutumas üha enam süsinikdioksiidivabaks. Seda seetõttu, et seda toodetakse peamiselt taastuvast või tuumaenergiast. Praegu vähendavad elektrisõidukid CO2 heitkoguseid 55% võrreldes fossiilse diislikütusega.
Energiatõhususe, kättesaadavuse, investeeringute ja kasutuskulude poolest on elekter kõige arenenum alternatiivne energia.
Nad on vahetanud elektrilise vastu: tunnistused
Elektriautod: tõestatud jõudlus
Kliendid, kes on tellinud või katsetanud elektriautosid, märkavad kõik sama asja: elektrienergia toimib! Juhte veab ka sujuv sõit ja vibratsiooni puudumine. Kui asi puudutab olulist küsimust, mis puudutab tegevusulatust, siis siin ongi tõhusus. Tarnetööde puhul tagab Renault Trucks E-Tech Master'i 52 kWh aku sõiduki tegeliku tööraadiuse 200 km (244 km tööraadius WLTP City tsükli puhul), kusjuures täislaadimine on võimalik vaid kolme tunniga või 80% ulatuses kahe tunniga. Samuti tähendab Renault Trucks E-Tech D tegelik tegevusulatus kuni 400 kilomeetrit, mis tähendab, et me suudame täita praktiliselt kõiki selle sektori veoettevõtjate nõudeid. Saksa ettevõte DB Schenker testis oma Saint-Etienne'is (Prantsusmaa) asuvas kulleritegevusega tegelevas tütarettevõttes Renault Trucks E-Tech D 16 sõidukit, mis oli varustatud 264 kW akupaketiga.
"Mägistel aladel ja madalate temperatuuride juures võimaldas sõiduki jõudluse jälgimine saavutada talvetingimustes keskmiselt 220 kilomeetri pikkuse tegevusulatuse."

Lisaks maksimaalsele tööraadiusele on kõige tähtsam pakkuda teile tööraadiust, mis vastab teie tegelikele vajadustele, olenemata sellest, kas tegemist on linna- või piirkondliku turustuse, ehitustööde kättetoimetamise või prügikoristusega. Meie eksperdid soovitavad teile elektriautode mudel(id), mis sobivad kõige paremini teie erialasele rakendusele ja teie veoautode sõidutüübile. Me teeme teile kättesaadavaks simulatsioonivahendid ja anname teile elektriautodest koosneva autopargi, mida saate katsetada tegelikes tingimustes. Meie 16-, 19- ja 26-tonniste sõidukitega on teie vajadused kaetud ning teie soovitusel saame kohandada neid nii, et need sisaldaksid teie vajadustele vastavat arvu akusid: kolmest kuni kuue akuni.Üldiselt valib enamik meie klientidest nelja akuga veoautod.
Pidevalt kasvav jõudlus
Elektrotehnoloogia on pidevas arengus ja elektriautode jõudlus on tänapäeval võrreldav diiselmootoriga sõidukite jõudlusega tarne- ja jaotustegevuses.. Auto- ja raskeveokitootjate investeeringutelt saadud tõuke toel areneb akude tõhusus jätkuvalt: mitte ainult tööraadiuse, vaid ka kiirlaadimisvõime osas, eriti osalise laadimise korral. See on pikaajaline põhisuundumus, mida toetab spetsiaalsete infrastruktuuride loomine.
Elektrisõidukitele kohandatud infrastruktuurid
Paralleelselt tehnoloogiliste edusammudega arendatakse ja rakendatakse ka elektromobiilsuse ökosüsteemi. 2021. aasta kevadel avaldas ACEA (Euroopa Autotootjate Liit), mille liige on Renault Trucks, valge raamatu, et selgitada välja tootjate nõuded laadimisjaamade osas kogu Euroopas. Eesmärk on kvantifitseeritud: pakkuda 2025. aastaks 10 000 kuni 15 000 avalikku laadimispunkti ja suurendada seda arvu kuni 50 000 aastaks 2030. Konkreetselt tähendab laadimispunktide tihedus seda, et iga 4 tunni 30 minuti tagant saab korraldada uusi ringkäike kohustusliku 45-minutilise juhipausi ajal.
Põhjalik ja kohandatud hooldusleping täieliku meelerahu tagamiseks
Veoettevõtete poolt tõstatatud küsimused puudutavad sageli akude jõudlust ja kasutusiga. Selleks, et kõrvaldada kõik ülejäänud kahtlused, oleme võtnud endale kohustuse tagada, et akude jõudlus ei lange alla 80% aku laetavusest, olenemata nende vanusest, kogu lepingu kehtivusaja jooksul. Me oleme ainus tootja, kes on võimeline sellist kohustust võtma. Renault Trucks E-Tech Master akudele kehtib 8-aastane või 160 000 km pikkune garantii. Liisinguperioodi lõppedes võtame kohustuse võtta aku tagasi ja hallata selle teist eluiga ning seejärel taaskasutamist. Sisuliselt tagab meie kohandatud tugi, et teie elektriautode autoparki saab kasutada täiesti rahulikult.
Samuti pakume hoolduslepingut, mis sisaldab fikseeritud igakuiseid makseid, mis ühendavad finantseerimist, kindlustust, hooldust, hooldust ja aku töökindlusgarantiid. Võite loota meie tehnikutele, kes on koolitatud elektriautode hooldamiseks, ja meie võrgustiku tihedusele, et teie elektriautode hooldamine oleks täiesti rahulik.
Tänu meie individuaalsele toetusele loodud muretutele ja muretutele tingimustele saame aidata teil täiesti rahulikult elektritranspordile üleminekul: meie Renault Trucks Financial Services eksperdid annavad teile nõu teile kõige paremini sobivate rahastamis- ja kindlustuspakettide, sealhulgas laadimisinfrastruktuuri rahastamise kohta. Samuti teavitame teid olemasolevatest riiklikest abipakettidest, mida saate taotleda.
Saate kasutada kõiki meie kogemusi elektrisõidukite valdkonnas ning meie hooldus- ja teenindusoskusi, et muuta üleminek elektrisõidukitele võimalikult lihtsaks. Võtke meiega julgelt ühendust, et rohkem teada saada.