Tere tulemast Renault Trucks Eesti veebilehele!
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Suletud
Näita number
Vastuvõtuajad
| Esmaspäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Teisipäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Kolmapäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Neljapäev | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Reede | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Laupäeval | 08:00 / 12:00 |
| Pühapäev | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 arvustused
2 August 2025
K-raule Mek
Pärast 24. juulil kiirteel A10 toimunud riket (DS3 Crossback, katkine käigukang) oli Blois-Villerboni puhkealal Bordeaux poole teel reageerimine ja käsitlemine väga kiire ja tõhus (avariiauto jõudis kohale vähem kui 20 minutiga!)
Soovime veelkord tänada kogu meeskonda nende kiiruse, tõhususe, lahkuse ja sõbralikkuse eest!
Sa suutsid meid rahustada!
Aitasite meid ajal, mil meil oli muresid ja palju kahtlusi (kui 4-aastane laps oli kaasas, oli see üsna stressirohke).
Leidsite meile tipptasemel garaaži, mis tegi meie auto remondiks vähem kui nädalaga (see oli turismihooaja kõrgpunkt).
Me ei saa sind kunagi piisavalt tänada!!
Aitäh lahkuse eest!!!
14 November 2025
sab8345
Mehaanikale annaksin 5/5. Nad olid erakordselt lahked.
1/5 kõige muu eest. Remont, mis pidi kestma ühe päeva, võttis aega kolm. Ja isegi kohaletoimetamise hommikul polnud neil osi.
Sel ajal, kui ootasime autole järele jõudmist, oli kontoris viis-kuus mehaanikut, üks vajus toolil ja üritas prügikasti korve panna, teised ootasid ja neil polnud isegi viisakust tere öelda. Kui maksmise aeg kätte jõudis, naeris sekretär meie üle sõna otseses mõttes. Kui me neid tülitame, ei tohiks nad seda tööd teha.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 mehaaniku vastutulelikkuse ja sõbralikkuse eest.
Garaažiteenuse eest aga 0/5. Ootasime nädal aega pakkumist, mis vaatamata korduvatele järelmeetmetele ei saabunud. Meid ei oodanud midagi!
Mehaaniliste oskuste osas: ei kommenteeri.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
Suur tänu Jonathani ja kõikide Gaudieri asutuste meeskondade pakutavale esmaklassilisele toele. A10-l purunes rehv. Kõrgetasemeline tugi meile. Olen PMR transportija. Mul oli pardal 2 PMR-i inimest. Suur aitäh neile.
27 September 2025
Dan Tast
Mu veovõll läks maanteel katki. Kuigi oli näha, et see oli rooli juurest ära murdunud, väitis omanik, et välistada ei saa käigukasti vigastusi. Sõidukit ei pandud isegi tõstukile, et kahjustusi kontrollida, mis oleks kahju hindamiseks vajalik olnud. Sõidukit ei liigutatud mitu päeva. Selle asemel ütlesid nad ADAC-ile, et see oli täielik kahju. Pärast konsulteerimist kahe kvalifitseeritud mehaanikuga suutsin veenda ADAC-i viima sõiduki teise garaaži. Täieliku kaotuse korral oleksin pidanud kulud ise katma. Selle eest küsisid nad minult alla 3km eest veel 115€. Okei, ADAC katab selle, kuid lõpuks oli lisaboonus, et garaaž ei tahtnud kahjuga tegeleda. Minu jaoks oleks tagajärjeks olnud see, et auto oleks jäänud sinna, kus ma olin, ja ma poleks teadnud, kuidas oma haagissuvila Saksamaale tagasi saada. Lõpuks pidasin kaks nädalat kirjavahetust garaažide ja ADACiga. Ah, ja haagise eest puksiirauto külge, mis polnud eraldi reis, küsiti veel 230 €. See on päris kopsakas.
Sarnasel juhul peaksid nad nõudma pukseerimist kohe korralikku garaaži.
Kui puudub motivatsioon kahju eest hoolitseda, siis ei tohiks inimeste elu veelgi raskemaks teha.