Uudised


 

02.12.2016

TRANSPORDIETTEVÕTE STAF SAI KÄTTE ESIMESED JAOTUSVEOKI D RENAULT TRUCKS WIDE CNG

D WIDE CNG sõidab nii maagaasi kui ka biogaasi toitel

Renault Trucks on üle andnud esimesed jaotusveokid D WIDE CNG toidu- ja muid jahutatud kaupu transportivale firmale STAF. Veokimudel sõidab nii maagaasi kui ka biogaasi toitel ning jõuab ametlikult müüki 2017. aasta alguses.

Toidu- ja muude jahutatud kaupade veoga tegelev Staf on esimese ettevõttena kätte saanud Renault Trucksi jaotusveoki D WIDE CNG. Veokil on rõhtne väljalaskesüsteem, kaalub 19 tonni ning vastab Euro 6 standardi nõuetele. Ametlikult jõuab mudel müüki 2017. aasta alguses.

Renault Trucksi Euro 6 standardile vastaval jaotusveokil D WIDE CNG on sama šassii ja kerepaigaldusvõimalused nagu selle diiselmootoriga vastaval mudelil, sest kabiini ja haagise vahele ei ole vaja paigaldada püstist väljalaskesüsteemi. Veoki Euro 6 NGT9 6-silindrilise mootori töömaht on 8,9 liitrit ja efektiivvõimsus 320 hobujõudu. See on ehitatud töötama nii maagaasi kui ka biometaani (biogaasi) toitel.

Need omadused muudavad D WIDE CNG ideaalseks valikuks, et kaupu kontrollitud temperatuuril linnakeskkonnas kätte toimetada. Veokil on kaheastmeline trepp ja madal põrand, tänu millele on juhil mugav sageli kabiini siseneda ja kabiinist väljuda. Väike pöörderaadius parandab veoki manööverdatavust ning Allisoni automaatkast võimaldab juhil keskenduda eesolevale teele. D WIDE CNG võib uhke olla ka oma hüdraulilise kestuspiduri üle, mis pikendab automaatkäigukastiga kombineeritult kogu süsteemi ja eeskätt piduriklotside eluiga.

STAFile tarnitud 19-tonnisele 4x2 jäigale veokile on paigaldatud 51 m3 jahutusfurgoon, millel on elektritoitega Frigoblocki süsteem. See vähendab müra ja jahutussüsteemi heitmeid.

2017. aastal ametlikult müügile jõudval rõhtsa väljalaskesüsteemiga Renault Trucksi jaotusveokil D WIDE CNG on mitu uuendust: kiirushoidik, pneumaatiline esivedrustus ja kabiini D WIDE mitmesugused sisustuselemendid.