Uudised


 

23.02.2017

SITL 2017: RENAULT TRUCKS ESITLEB CNG-PAKKUMIST

SITL toimub Porte de Versailles Pariisis 14.–16.03 2017

Renault Trucks on esindatud rahvusvahelise transpordi- ja logistikanädala messil SITL. Mess toimub Porte de Versailles’ messikeskuses Pariisis 14.–16. märtsini 2017. Ettevõte demonstreerib surumaagaasi toitel liikuvaid sõidukeid Prantsusmaa maagaasi sõidukite assotsiatsiooni (AFGNV) messiboksis. Need sõidukid ei põhjusta tahkete osakeste teket ega suitsu ning on lõhnavabad.

Renault Trucks esitleb surumaagaasi toitel liikuvate sõidukite pakkumisi rahvusvahelise transpordi- ja logistikanädala messil SITL. Mess toimub Porte de Versailles’ messikeskuses Pariisis 14.–16. märtsini 2017.

Transpordifirma STAF värvides ja rõhtse väljalaskesüsteemiga 19-tonnine mudel D Wide CNG on väljas Prantsusmaa maagaasi sõidukite assotsiatsiooni (AFGNV) messiboksis 1. halli L-vahekäigu boksis number 88. Veokil on uue põlvkonna Euro 6 C nõuetele vastav 8,9-liitrine mootor ja rõhtne väljalaskesüsteem. See, taga asuva juhtteljega 6x2 veok pakub suurepärast manööverdusvõimet ja on seepärast ideaalne linnasisesteks jaotusvedudeks.

Renault Trucksis teatakse, et suurim nõudlus mitmesuguste energiaallikate järele on tiheasustusega aladel. Seda arvestades lisati gaasimootoriga mudeliseeriale rõhtne väljalaskesüsteem. Maagaas on suhteliselt puhas energiaallikas, mis ei tekita metaaniaure ning mille tehnoloogia on hästi järele proovitud. Mootor ei emiteeri peaaegu üldse tahkeid osakesi, suitsu ega lõhnu ka ilma lisaainet AdBlue® kasutamata. Selle mudeli linnakeskkonnas sõitmise võimekus on võrreldav veokiga, millel on samaväärne diiselmootor.

Renault Trucksi mudel D Wide CNG võib töötada nii maa- kui ka biogaasi (biometaani) toitel. Biometaan on orgaanilist päritolu taastuv energiaallikas. See vähendab diiselsõidukiga võrreldes CO2-heitmeid koguni 70%. Maagaasi ja biometaaniga sõitvad veokid annavad kaks eelist: need sobivad imehästi linna- ja äärelinnavedudeks ning kommunaalvedudeks, kuid samas on neil luba sõita heitmepiiranguga tsoonides.

Renault Trucksi mudelile D Wide CNG võib vajadusel paigaldada kas rõhtse või püstise väljalaskesüsteemi. Mudelil on kaks varianti: 19-tonnine jäik veok ja 26-tonnine 6x2 jäik veok. Veoki Euro 6 NGT9 6-silindrilise mootori töömaht on 8,9 liitrit ja efektiivvõimsus 320 hobujõudu. Veoki automaatkäigukast on täiuslikult kohandatud gaasimootori pööretega. Renault Trucksi hooldusvõrgustik on valmis neid veokeid teenindama ja hooldama kõikjal Euroopas.