Uudised


 

09.06.2016

RENAULT TRUCKS LAIENDAS OPTITRACKI VALIKUT

Nüüd ka 8x4 ja 8x2*6 rattavalemiga Renault veokitel.

Renault Trucks laiendas OptiTrackiga veokite valikut. Esiratastes paiknevatest hüdromootoritest koosnev veosüsteem annab veokile ajutiselt lisaveojõu. Seni Renault Trucks C-seeriale pakutav süsteem on nüüd kasutatav ka 8x4 ja 8x2*6 konfiguratsioonidel.

OptiTrack on tehnoloogia, mida Renault Trucks on arendanud alates 2009. aastast, et suurendada veoki veojõudu, kuid samas hoida kütusekulu endiselt kontrolli all ja säilitada suur kandevõime. Nüüdsest ka Renault Trucks C 8x4 (DTI 11 ja 13 mootoritega) ja 8x2*6 (DTI 11 mootoriga) konfiguratsioonidel kasutatav OptiTrack, mis annab veokile ajutiselt lisaveojõu teise esisilla rattarummudes paikneva kahe hüdromootoriga. See süsteem tähendab, et veok saab vajaduse korral lühiajaliselt kasu täisveost, ilma et sellega kaasneks „traditsioonilise” täisveoga veokile omased, eeskätt kütusekulu, laadimiskõrguse, hoolduskulude ja lisamassiga seotud puudused.

Nüüd veel kahel lisakonfiguratsioonil rakendatava OptiTracki katab enamiku ehitussektoris kasutatud konfiguratsioonidest: 4x2, 6x4, 6x2*4, 8x2*6 ja 8x4. See tähendab, et klient saab nüüd oma tegevusalast hoolimata valida parema liikuvuse, suurema kandevõime ja väiksema kütusekuluga veoki, kui ta ei vaja pidevat täisveosuutlikkust.

Silmapaistev veojõud alates 0 km/h

Veokijuht saab lihtsalt esipaneelil üht nuppu vajutades süsteemi edasi- või tagasisuunas liikumise režiimis tööle rakendada või vabastada. OptiTrack toimib alates 0 km/h ning ühendub automaatselt lahti, kui veok saavutab 25-kilomeetrise tunnikiiruse. Süsteem on ühendatud mootori tagumise käitusvõlli kaudu, jättes nii käigukasti käitusvõllid täiesti vabaks. OptiTracki kasutatakse kombineeritult automatiseeritud manuaalkäigukastiga Optidriver, mis kuulub Renault Trucksi kõikide veokite standardvarustusse. Optimaalse ohutuse tagamiseks sobib OptiTrack nüüd kokku ka Voithi hüdraulilise kestuspiduriga.

Parim võimalik kandevõime

Renault Trucks C OptiTrackiga veok suudab väljuda rasketest olukordadest ja säilitab samal ajal ometi täisveoga veokist suurema kandevõime (erinevus on 600 kg). Euro 5 valikuga võrreldes õnnestus Renault Trucksil süsteemi kaalu 90 kg võrra vähendada. Renault Trucksi C-valiku veokeid iseloomustab tänu optimeeritud tühimassile silmapaistev kandevõime.

Esmatähtsad on mugavus, ohutus ja jõudlus

Vedaja saab OptiTrackiga veokeid valides parandada oma masinapargi jõudlust, kuna veokijuhid saavad sel juhul tööülesandeid ilmaoludest hoolimata turvalisemalt ja kindlamalt täita, ning optimeerida samas kütusekulu. Pöörasime suurt tähelepanu ka juhi mugavusele. Ennekõike võimaldab süsteemi lihtsus pääseda veokijuhil täiesti ohutult raskest olukorrast välja, ent veokijuhi tööd aitab mugavamaks muuta ka madal šassii (täisveoga veokiga võrreldes), kuna tänu sellele on lihtsam kabiini ja kabiinist välja pääseda ning veok on stabiilsem.

Renault Trucks pakub oma klientidele – ja eeskätt mägistes piirkondades tegutsevatele vedajatele – ideaalset vahendit jõudluse suurendamiseks: värskelt täiendatud OptiTracki valikuga Renault Trucksi C-seeria veokeid, mis on nüüd saadaval kombineeritult DTI 13 mootori, Optidriveri automatiseeritud manuaalkäigukasti ja Voithi kestuspiduriga.

Renault Trucks laiendas OptiTrackiga veokite valikut. Esiratastes paiknevatest hüdromootoritest koosnev veosüsteem annab veokile ajutiselt lisaveojõu. Seni Renault Trucks C-seeriale pakutav süsteem on nüüd kasutatav ka 8x4 ja 8x2*6 konfiguratsioonidel.

OptiTrack on tehnoloogia, mida Renault Trucks on arendanud alates 2009. aastast, et suurendada veoki veojõudu, kuid samas hoida kütusekulu endiselt kontrolli all ja säilitada suur kandevõime. Nüüdsest ka Renault Trucks C 8x4 (DTI 11 ja 13 mootoritega) ja 8x2*6 (DTI 11 mootoriga) konfiguratsioonidel kasutatav OptiTrack, mis annab veokile ajutiselt lisaveojõu teise esisilla rattarummudes paikneva kahe hüdromootoriga. See süsteem tähendab, et veok saab vajaduse korral lühiajaliselt kasu täisveost, ilma et sellega kaasneks „traditsioonilise” täisveoga veokile omased, eeskätt kütusekulu, laadimiskõrguse, hoolduskulude ja lisamassiga seotud puudused.

Nüüd veel kahel lisakonfiguratsioonil rakendatava OptiTracki katab enamiku ehitussektoris kasutatud konfiguratsioonidest: 4x2, 6x4, 6x2*4, 8x2*6 ja 8x4. See tähendab, et klient saab nüüd oma tegevusalast hoolimata valida parema liikuvuse, suurema kandevõime ja väiksema kütusekuluga veoki, kui ta ei vaja pidevat täisveosuutlikkust.

Silmapaistev veojõud alates 0 km/h

Veokijuht saab lihtsalt esipaneelil üht nuppu vajutades süsteemi edasi- või tagasisuunas liikumise režiimis tööle rakendada või vabastada. OptiTrack toimib alates 0 km/h ning ühendub automaatselt lahti, kui veok saavutab 25-kilomeetrise tunnikiiruse. Süsteem on ühendatud mootori tagumise käitusvõlli kaudu, jättes nii käigukasti käitusvõllid täiesti vabaks. OptiTracki kasutatakse kombineeritult automatiseeritud manuaalkäigukastiga Optidriver, mis kuulub Renault Trucksi kõikide veokite standardvarustusse. Optimaalse ohutuse tagamiseks sobib OptiTrack nüüd kokku ka Voithi hüdraulilise kestuspiduriga.

Parim võimalik kandevõime

Renault Trucks C OptiTrackiga veok suudab väljuda rasketest olukordadest ja säilitab samal ajal ometi täisveoga veokist suurema kandevõime (erinevus on 600 kg). Euro 5 valikuga võrreldes õnnestus Renault Trucksil süsteemi kaalu 90 kg võrra vähendada. Renault Trucksi C-valiku veokeid iseloomustab tänu optimeeritud tühimassile silmapaistev kandevõime.

Esmatähtsad on mugavus, ohutus ja jõudlus

Vedaja saab OptiTrackiga veokeid valides parandada oma masinapargi jõudlust, kuna veokijuhid saavad sel juhul tööülesandeid ilmaoludest hoolimata turvalisemalt ja kindlamalt täita, ning optimeerida samas kütusekulu. Pöörasime suurt tähelepanu ka juhi mugavusele. Ennekõike võimaldab süsteemi lihtsus pääseda veokijuhil täiesti ohutult raskest olukorrast välja, ent veokijuhi tööd aitab mugavamaks muuta ka madal šassii (täisveoga veokiga võrreldes), kuna tänu sellele on lihtsam kabiini ja kabiinist välja pääseda ning veok on stabiilsem.

Renault Trucks pakub oma klientidele – ja eeskätt mägistes piirkondades tegutsevatele vedajatele – ideaalset vahendit jõudluse suurendamiseks: värskelt täiendatud OptiTracki valikuga Renault Trucksi C-seeria veokeid, mis on nüüd saadaval kombineeritult DTI 13 mootori, Optidriveri automatiseeritud manuaalkäigukasti ja Voithi kestuspiduriga.