Uudised


 

09.07.2018

RENAULT TRUCKS HEITMEVABAD Z.E.-SEERIA VEOKID IAA’L

Renault Trucks esitleb uut 100% elektritoitel sõitvate heitmevabade Z.E. veokite seeriat Hannoveri IAA automessil, mis toimub 20.-27. septembrini 2018. Prantsusmaa veokitootja 1 700 m2 suuruses messiboksis on väljas ka Euro 6 seeria ja tutvustatakse ettevõtte värskeimaid teadus- ja arendustegevusi.

Renault Trucks tutvustab 20.-27. septembrini Saksamaal Hannoveris 67. korda toimuval IAA sõidukimessil seitset veokit (Saal 17 boks 21).

Prantslaste boksis on põhirõhk elektromobliilsusel, sest Renault Trucks esitleb oma Z.E. veokiseeriat. Elektromobiilsuse teerajajana teatas Renault Trucks hiljuti uue põlvkonna 100% elektritoitel sõitvate veokite turuletoomisest. Selles tooteseerias on linnaveokid, mida IAA 2018. a. messikülastajad Renault Trucks’i boksis näha saavad ja kus tutvustatakse veokit Master Z.E. ja prügiveokit D Wide Z.E.

Kuigi Renault Trucks on elektromobiilsust juba ammu pidanud lahenduseks õhukvaliteedi- ja müraprobleemidele, siis pikamaavedude jaoks peavad prantslased parimaks diiselmootorit, mis on veel pikki aastaid peamine selliste veokite mootorilahendus. Seepärast jätkabki Renault Trucks teadustegevust, eesmärgiga parandada diiselmootorite energiatõhusust, ja avaldab täpsema info teadusprojekti FALCON (Flexible & Aerodynamic Truck for Low CONsumption, madala energiakuluga mitmekülgne ja aerodünaamiline veok) kohta just IAA messil.

Rallihuvilistel on põnev vaadata Renault Trucks’i kõige uuemat eriväljalaset, milleks on 2018. aasta septembris turule tulev T High Renault Sport Racing. Sportliku eridisainiga T High Renault Sport Racing mudeleid toodetakse ainult 100 ja legendaarse Renault Sport Racing vormel-1 tiimi tunnusvärvi Siriuse-kollast täiendavad Renault Sport mudelitest tuttavad kollase-mustaruudulised elemendid. Lisaks saavad messikülastajad panna end proovile närvekõditavas rallisõidus Renault Trucks K roolis tänu uuele sõidustimulaatorile, mille juurde kuuluvad virtuaalreaalsuse kiivrid ja silindritele paigaldatud juhiistmed.

Veokid, mis Renault Trucks’i messiboksis väljas on:

  • D Wide Z.E. 26 t, 6x2 veok, elektrimootor.
  • Master Z.E. 3,1 t, elektrimootor.
  • D 14, 240 hj, 5-liitrine Euro 6 mootor, xTL-ühilduvus.
  • T High 520, 4x2 veduk, piiratud eriväljalase Renault Sport Racing, 13-liitrine Euro 6 mootor.
  • T High 520 Maxispace, 4x2 veduk, 13-liitrine Euro 6 mootor.
  • T 460 Sleeper Cab, 6x2 veok, 11-liitrine Euro 6 mootor.
  • C 480 Optitrack+ 4x2, 13-liitrine Euro 6 mootor.

Renault Trucks’i finantsteenuste nõustajad on samuti kohal ja aitavad klientidel leida personaalseid rahastamis- ja kindlustuslahendusi.

Renault Trucks

Toetudes enam kui sajandipikkusele Prantsuse veokite ehitamise oskusteabele, tarnib Renault Trucks transpordiala professionaalidele laias valikus teenuseid ja sõidukeid (2,8 kuni 120 t), mis vastavad kohalikele ja piirkondlikele jaotus-, ehitus- ja pikamaavedude vajadustele. Renault Trucksi veokid on tugevad ja töökindlad. Tänu väiksele kütusekulule võib nendega saavutada parema tootlikkuse ja hoida oma tegevuskulud kontrolli all. Renault Trucks müüb ja teenindab veokeid müügiesinduste ja teeninduskeskuste kaudu, mida on kokku üle 1500. Renault Trucksi sõidukid projekteeritakse ja ehitatakse Prantsusmaal, kus toodetakse ka enamik komponente.

Renault Trucks kuulub Volvo Gruppi, mis on üks maailma juhtivatest veokite, busside ja ehitusmasinate ning mere- ja tööstusrakenduste ajamisüsteemide tootjatest. Kontsern pakub ka terviklikke finantseerimis- ja hoolduslahendusi. Volvo Groupil on ligikaudu 95 000 töötajat, tootmisüksused 18 riigis ning kontserni tooteid turustatakse enam kui 190 turul. 2017. aastal oli Volvo Grupi netomüügimaht 35 miljardit eurot (335 miljardit Rootsi krooni). Volvo Grupp on börsiettevõte, mille peakontor asub Rootsis Göteborgis. Volvo aktsiad on kaubeldavad Nasdaqi Stockholmi börsil.