Uudised


 

26.06.2018

RENAULT TRUCKS ESITLEB TEISE PÕLVKONNA ELEKTRIVEOKEID: TÄIELIK Z.E. SEERIA 3,5 T KUNI 26 T

3,5 T KUNI 26 T

Pärast kümme aastat klientidest partneritega koostöös tegelikes tingimustes läbi viidud teste on Renault Trucks’il ülim heameel teatada uue põlvkonna elektriveokite turuletulekust: Renault Master Z.E., Renault Trucks D Z.E. ja Renault Trucks D Wide Z.E. – täispakett ideaalselt linnavedudeks sobivaid sõidukeid alates 3,5 kuni 26 tonnini.

Renault Trucks D ja Renault Trucks D Wide Z.E. mudelid toodetakse Renault Trucksi Blainville-sur-Orne’i tehases ning tulevad turule 2019. aastal. Renault Master Z.E. jõuab turule 2018. aastal.

Linnavedude muutuva olemusega kaasas käimiseks toob Renault Trucks, elektromobiilsuse teerajaja, välja teise põlvkonna elektriveokid. Renault Trucks Z.E. mudelivalik, sh Renault Master Z.E., Renault Trucks D Z.E. ja Renault Trucks D Wide Z.E., alates 3,5 kuni 26 tonnini, hõlmab kõiki linnavedusid alates kauba- ja kullervedudest kuni prügikogumiseni.

Renault Trucks on valmistunud elektrisõidukitele üleminekuks viimased kümme aastat.

Renault Trucksi jaoks oli elektrimootor algusest peale loogiline vastus linnade õhukvaliteedi ja müraprobleemile ning ainus viis CO2-heite vähendamiseks.

Ettevõte on nüüdseks rohkem kui kümme aastat koos klientidest partneritega elektriveokeid välitingimustes testinud, et koguda olulist teavet kasutamise, aku, laadimistaristu ja konkreetse hooldusvajaduse kohta.

Tänu tegelikes tingimustes järele proovimisele said Renault Trucksi klientidest partnerid aidata ka oma tellijatel elektritehnoloogiaga tutvuda. Renault Trucksil on ette näidata mitmeaastane täielikult elektritoitel sõitvate veokite kogemus tänu Maxity’le.

Kümme aastat tagasi olime teerajajad, edendasime elektriveokite valdkonda, et linnaõhu kvaliteet parem oleks“, lausus Renault Trucksi president Bruno Blin. „Nüüd saame pakkuda elektriveokite mudeleid, millel on tõestatud tulemused ja meie võrgustiku spetsialistid on valmis klientidele elektromobiilsuse omaksvõtmisel igakülgset abi pakkuma. Kümme aastat tagasi olime teerajajad, nüüd oleme eksperdid.“

Heitevabad veokid piiramatuks juurdepääsuks

Tänu hiljutistele edusammudele tehnoloogia vallas on elektriveokid majanduslikult mõistlik alternatiiv veoettevõtjatele ja Renault Trucks tuleb turule täieliku Z.E. seeriaga.

Olgu linnades kehtestatud kuitahes ranged piirangud, Renault Trucks Z.E. seeria veokid võivad seal häirimatult tegutsemist jätkata. See on ideaalne lahendus parema õhukvaliteedi ja ummikute vältimise jaoks, sest tänu vähesele mürale saavad need sõidukid tegutseda tööpäeva välisel ajal, jätmata endast seejuures maha kohalikku reostust või CO2.

Renault Trucks Master Z.E. – turul alates septembrist 2018

Renault Trucks Master Z.E., mis jõuab turule 2018. aasta septembris, on ideaalne kohaletoimetamisvedudeks ja tagab juurdepääsu ka sellistesse südalinna piirkondadesse, kus kehtivad ranged liikluspiirangud. Selle täiselektriveoki aku laadimiseks kulub kuus tundi.

Laadimismaht on sama kui tavapärasel diiselmootoriga Renault Master mudelil, sest akud asuvad esiistmete all. Master Z.E. seeria pakub 6 varianti (neli kaubikut ja kaks madelveokit), mis on loodud vastama kõigile linnakeskkonnas tekkivatele vajadusetele.

Juhi ja veose kaitsmiseks ning linnaelanike ohutust silmas pidades on Master Z.E. mudeli standardvarustuses tagurdamiskaamera, -radar ja panoraampeegel.

Renault Trucks D ja Renault Trucks D Wide Z.E. linnavedudeks ja prügikogumiseks

Renault Trucks D Z.E. spetsiaalne 16-tonnine mudel sobib ideaalselt linnasisesteks vedudeks kontrollitud temperatuuril. Renault Trucks D Wide Z.E. mudel on 26-tonnine, et tagada tõhus prügikogumine. Mõlemaid mudeleid hakatakse tootma Renault Trucksi Prantsusmaal Normandias Blainville-sur-Orne’is asuvas tehases 2019. aasta teises pooles.

Renault Trucks Z.E. üldveok hiilgab kuni 300-km tegevusulatusega, sõltuvalt konkreetsest kasutusest ja akude seadistusest. Tegelikult ongi akukomplekt elektriveoki ostul kõige kallim element. Renault Trucks ei sea kahtluse alla nimikoormust ega kulutõhusust, pakkudes erinevat tegevusulatust vastavalt kliendi konkreetsetele vajadustele.

Tänu alalisvoolu kiirlaadimisele kulub Renault Trucks D Z.E. ja Renault Trucks D Wide Z.E. liitiumioonakude täislaadimiseks 150 kW Combo CCS konnektoriga vaid üks-kaks tundi. Vahelduvvooluga üle öö laadimiseks kulub 300 kWh akul 12 tundi. Sel juhul piisab täiesti kolmefaasilisest 380V 32A pistikupesast.

Maksimaalse kasutusmugavuse ja paindlikkuse jaoks on Renault Trucks D Z.E. ja Renault Trucks D Wide Z.E. mudelid varustatud tavapärase mehaanilise liidesega jõusiirdevõlliga.

TEHNILISED ANDMED

RENAULT MASTER Z.E.

  • Täismass 3,1 t
  • 57 kW elektrimootor
  • Maksimaalne pöördemoment: 225 Nm
  • Tippkiirus:  100 km/h
  • Energia salvestamine: 33 kWh liitiumioonakud
  • Tegutsemisulatud uue Euroopa sõidutsükli alusel: 200 km
  • Tegevusulatus tegelikes tingimustes: kuni 120 km

Renault Trucks D Z.E.

  • Täismass: 16 t, kaal: 16,7 t
  • Saadaolevad teljevahed: 4400 mm ja 5300 mm
  • 185 kW elektrimootor (130 kW pidev töö)
  • Elektrimootori maksimaalne pöördemoment: 425 Nm.
  • Maksimaalne pöördemoment tagateljel: 16 kNm
  • Kahekiiruseline käigukast
  • Energia salvestamine: liitiumioonaku, kokku 200 - 300 kWh
  • Tegevusulatus tegelikes tingimustes: kuni 300 km

Renault Trucks D WIDE Z.E.

  • Täismass: 26 t, kaal: 27 t
  • Saadaolevad teljevahed: 3900 mm
  • Kaks elektrimootorit kokku 370 kW (260 kW pidev töö)
  • Elektrimootori maksimaalne pöördemoment: 850 Nm
  • Maksimaalne pöördemoment tagateljel: 28 kNm.
  • Kahekiiruseline käigukast
  • Energia salvestamine: liitiumioonaku, 200 kWh
  • Tegevusulatus tegelikes tingimustes: kuni 200 km

Renault Trucks

Toetudes enam kui sajandipikkusele Prantsuse veokite ehitamise oskusteabele, tarnib Renault Trucks transpordiala professionaalidele laias valikus teenuseid ja sõidukeid (2,8 kuni 120 t), mis vastavad kohalikele ja piirkondlikele jaotus-, ehitus- ja pikamaavedude vajadustele. Renault Trucksi veokid on tugevad ja töökindlad. Tänu väiksele kütusekulule võib nendega saavutada parema tootlikkuse ja hoida oma tegevuskulud kontrolli all. Renault Trucks müüb ja teenindab veokeid müügiesinduste ja teeninduskeskuste kaudu, mida on kokku üle 1500. Renault Trucksi sõidukid projekteeritakse ja ehitatakse Prantsusmaal, kus toodetakse ka enamik komponente.

Renault Trucks kuulub Volvo Gruppi, mis on üks maailma juhtivatest veokite, busside ja ehitusmasinate ning mere- ja tööstusrakenduste ajamisüsteemide tootjatest. Kontsern pakub ka terviklikke finantseerimis- ja hoolduslahendusi. Volvo Groupil on ligikaudu 95 000 töötajat, tootmisüksused 18 riigis ning kontserni tooteid turustatakse enam kui 190 turul. 2017. aastal oli Volvo Grupi netomüügimaht 35 miljardit eurot (335 miljardit Rootsi krooni). Volvo Grupp on börsiettevõte, mille peakontor asub Rootsis Göteborgis. Volvo aktsiad on kaubeldavad Nasdaqi Stockholmi börsil.