Uudised


 

20.03.2017

RENAULT TRUCKS C8x4 TRIDEM BETOONIETTEVÕTTELE BML

On oluline pakkuda lahendusi, mis sobivad täielikult kliendi vajadustega

21. veebruaril 2017 anti Lyonis ettevõttele BML, mis spetsialiseerub kasutusvalmis betoonile Auvergne-Rhône-Alpes piirkonnas, üle Renault Trucksi C8x4 Tridem veoki võtmed. See suurepäraste manööverdamisvõimalustega ehitusveok sobib ideaalselt linnas töötamiseks.

21. veebruaril 2017 andis Renault Trucksi tehases Lyonis BMLi (Béton des Monts du Lyonnais) direktorile Philippe Ville'ile Renault Trucks C8x4 Tridemi võtmed üle Renault Trucksi Prantsusmaa müügidirektor Christophe Deshayes. Veok on mõeldud linnas töötamiseks, eeskätt Saint-Antoine’i parklaprojekti jaoks Lyonis.

Renault Trucks C8x4 Tridemil on lühike 3200 mm teljevahe ja neljas juhttelg, tänu millele on pööramisraadius kõigest 900 mm, st 10% parem kui 8x4 rattavalemiga veokil, ja mis parandab oluliselt manööverdamisvõimet. „Meie jaoks oli peamine küsimus käsitsemine, just seepärast soovisime linnas töötamiseks loodud veokit, sest tavaveokil on linnaobjektidele sageli raske ligi pääseda,“ selgitas Philippe Ville.

Renault Trucksi seisukohast on ülioluline pakkuda transpordilahendusi, mis sobivad täielikult kliendi vajaduste ja tööoludega. Renault Trucks C8x4 Tridem vastab betooniettevõtete vajadustele, eriti tänu oma 9 m³ betoonimikserile. „Selle veoki õhkvedrustus tagab juhile väga mugava töökeskkonna, võimaldades hõlpsalt ja automaatselt veoki ja kallutamiskõrgust kohandada,” selgitas BMLi direktor Philippe Ville. Tühjana säästab tagumine juhttelg kütust ja vähendab rehvide kulumist. Koormaga parandab see omakorda veoki haardumist.

BMLi veokipargis on 200 veokit, peamiselt Renault Trucksilt. „Oleme sellele kaubamärgile aastaid truuks jäänud ning hindame kõrgelt veokite kvaliteeti ja uute kabiinide mugavust. Kohaliku võrgustiku ja müügijärgse teeninduse kvaliteet on samuti olulised kriteeriumid,“ jätkas Philippe Ville. „Kuna Renault Trucks asub samuti Lyoni piirkonnas, siis on see meie meelest loogiline valik.“

Renault Trucks

Toetudes enam kui sajandipikkusele prantsuse veokite ehitamise oskusteabele, tarnib Renault Trucks transpordiala professionaalidele laias valikus teenuseid ja sõidukeid (2,8 kuni 120 t), mis vastavad kohalikele ja piirkondlikele jaotus-, ehitus- ja pikamaavedude vajadustele. Renault Trucksi veokid on tugevad ja töökindlad, ning tänu väikesele kütusekulule võib nendega saavutada parema tootlikkuse ja hoida tegevuskulud kontrolli all.

Renault Trucks müüb ja teenindab veokeid müügiesinduste ja teeninduskeskuste kaudu, mida on kokku üle 1 500. Renault Trucksi sõidukid projekteeritakse ja ehitatakse Prantsusmaal, kus toimub ka enamiku komponentide tootmine.

Renault Trucks kuulub Volvo kontserni, mis on üks maailma juhtivatest veokite, busside ja ehitusmasinate ning mere- ja tööstusrakenduste ajamisüsteemide tootjatest. Kontsern pakub ka terviklikke finantseerimis- ja hoolduslahendusi. Volvo Groupil on ligikaudu 95 000 töötajat, tootmisüksused 18 riigis ning grupi tooteid turustatakse enam kui 190 turul. 2016. aastal oli Volvo Groupi netomüügimaht 31,9 miljardit eurot (302 miljardit Rootsi krooni). Volvo Group on börsiettevõte, mille peakontor asub Rootsis Göteborgis. Volvo aktsiad on kaubeldavad Nasdaqi Stockholmi börsil.