Uudised


 

21.11.2016

POLLUTEC 2016: RENAULT TRUCKS ESITLEB MUDELEID URBAN LAB 2 JA HORISONTAALSE VÄLJALASKESÜSTEEMIGA D WIDE CNG

Renault tutvustab Pollutecil mudelit D WIDE CNG ja uut ideeveokit Urban Lab 2

Renault Trucks osaleb Pollutecil, mis toimub 28. novembrist 2. detsembrini 2016 Lyoni Eurexpo messikeskuses. Messikülastajad saavad esimestena tutvuda mudeliga D WIDE CNG ja Renault Trucksi uusima ideeveokiga Urban Lab 2. Veokitootja stendis (saal 2, vahekäik J, stend 117) on väljas ka mudel D WIDE, millel on Euro 6 C nõuetele vastav 11-liitrine mootor ja roolitav tagasild.

 

Renault Trucks usub, et diislikütus on pikamaatranspordi peamine energiaallikas ja jääb selleks veel paljudeks aastateks. Seetõttu toimub pidev arendustöö, et veokite kütusekulu vähendada ja heitmeid piirata.

 

27. Pollutecil, mis leiab aset 28. novembrist 2. detsembrini Lyoni Eurexpo messikeskuses, esitleb Renault Trucks Euro 6 mootorite toimivusnäitajaid võrdluses eelmiste mootoripõlvkondade näitajatega. Euro 6 mootoritele paigaldatud heitmevastane süsteem vähendab eelmise mootoripõlvkonnaga võrreldes heitgaasides sisalduvat lämmastikoksiidide kogust viis korda ja tahkete osade kogust kuus korda. Tänapäevane kübemefilter peab kinni 99,9% tahketest osistest.

 

Renault Trucks esitleb ka oma uut diiselmootoriga jaotusveoki tööjärgus ideemudelit Urban Lab 2. See veok on loodud kuue partneri koostööprojektina, mille nimetus on Efficient Distribution Truck ehk EDIT (tõhus jaotusveok). Mudelil Urban Lab 2 on valik kõrgtehnoloogilisi omadusi, mis on seotud aerodünaamika, mootori hübriidsüsteemide ja rehvide sooritusvõimega. Samuti suudab see mudel suhelda infrastruktuuri rajatistega, mis võimaldab kaubaveokite kütusekulu olulisel määral vähendada.

 

Renault Trucksi stendis on väljas ka mudel D WIDE, millel on uus Euro 6 Samm C nõuetele vastav 11-liitrine mootor ja pööratav tagasild. Sellel sõidukil on fantastiline manööverdusvõime, tänu millele on see linnaoludes kasutamiseks ideaalne veok.

 

Renault Trucks laiendab oma CNG-lahenduste valikut. Seejuures võtab ettevõte arvesse, et tiheasustusega aladel on mitmekesiste energiaallikate järele suurem nõudlus. Renault Trucksi stendi külastajatel on võimalik tutvuda mudeliga WIDE CNG ja selle horisontaalse väljalaskesüsteemiga. Horisontaalse väljalaskesüsteemiga mudelile WIDE CNG saab šassii ja kere pealisehitisi paigaldada samamoodi nagu diiselmootoriga versioonile, sest mudelile WIDE CNG pole tarvis kabiini ja haagise vahele vertikaalset väljalaskesüsteemi paigaldada.


* Valeo, Lamberet, Michelin, BeNomad, Lyon INSA Engineering School (LamCoS) ja IFSTTAR (LICIT)