Uudised


 

06.10.2017

KASUTATUD VEOKITE TEHAS: RENAULT TRUCKS AVAB KASUTATUD VEOKITELE MÕELDUD ÜKSUSE OMA TEHASES

Renault Trucks avab Bourg-en-Bresse tootmiskompleksis spetsiaalselt kasutatud veokitele mõeldud töökoja – kasutatud veokite tehase.

Renault Trucks valis Bourg-en-Bresse tehase, et asutada spetsiaalne kohandamiskeskus, kus hakatakse kasutatud veokeid ajakohastama. Mehaanikud võtavad ette vähem kui viis aastat vanad veokid ja muudavad neid, lähtudes uutest nõudmistest ja tööülesannetest. Vedukitest saavad veokid ning T-seeria ja Premium Route’i veokitest objekti teenindavad veokid (X-Road).

Kohandatud veokid

„Kohandustöökoda annab meile võimaluse pakkuda kliendile just talle vajalikku kasutatud veokit,” selgitas Renault Trucksis kasutatud veokite eest vastutav asepresident Emmanuel Duperray. „See annab meile vajaliku paindlikkuse, et vastata nõudlusele kiiresti ja efektiivselt.“

Nii saab tootja kompenseerida veokite ja objekte teenindavate veokite nappust Euroopa järelturul ja vastata klientide  suurele nõudlusele nende järele. Aafrikas ja Lähis-Idas saab tootja samuti vastata klientide nõudlusele tootja kvaliteediga veokite järele, millel on keerulistes oludes töötamise võimekus.

Ümberehituskeskus võidab Renault Trucksi tootmisvõtetest ja oskusteabest, tagades seeläbi ümberehitatud sõidukite hea kvaliteedi ja vastupidavuse. Nende lisaeelis on tootja garantii.

Praegu toimub ümberehitamine peamiselt kahte tüüpi veokiteks:

Vedukid muudetakse veokiteks - Premium Route’i ja T-seeria vedukid muudetakse veokiteks. Selle muudatuse tegemiseks on vaja eemaldada kabiin, ajamikett ja vedrustus, et saaks vahetada raamtala. Nii saab tootja pakkuda kliendile pikki teljevahesid (kolm erinevat pikkust) ja tagada veoki jäikuse erinevate kerede ja kasutusotstarvete jaoks.

Pikamaaveokitest saavad objekte teenindavad veokid - Premium X-Roadile, mille disain tugineb Premium Route’i mudelitele, paigaldatakse uued terasest kaitserauad, 315/80 rehvid, eriti tugev aste ja tugevdatud sadulhaakeseade ning ühtlasi saab veok kõrgema kliirensi. Käigukastile lisatakse maastikusõidu võimekus ja uuendatakse mootori tarkvara.

Praegu tehakse samasuguseid muudatusi Renault Trucksi T-seeria mudelitele. T X-Road on kavas Euroopas turule lasta 2017. aasta oktoobris.

2017. aasta lõpuks on töökojas kohandatud 300 kasutatud Renault Trucksi sõidukit. Eesmärk on saavutada võimekus 500 veokit aastas ja seda alates 2018. aastast.

Renault Trucks

Toetudes enam kui sajandipikkusele Prantsuse veokite ehitamise oskusteabele, tarnib Renault Trucks transpordiala professionaalidele laias valikus teenuseid ja sõidukeid (2,8 kuni 120 t), mis vastavad kohalikele ja piirkondlikele jaotus-, ehitus- ja pikamaavedude vajadustele. Renault Trucksi veokid on tugevad ja töökindlad. Tänu väiksele kütusekulule võib nendega saavutada parema tootlikkuse ja hoida oma tegevuskulud kontrolli all. Renault Trucks müüb ja teenindab veokeid müügiesinduste ja teeninduskeskuste kaudu, mida on kokku üle 1500. Renault Trucksi sõidukid projekteeritakse ja ehitatakse Prantsusmaal, kus toodetakse ka enamik komponente.

Renault Trucks kuulub Volvo kontserni, mis on üks maailma juhtivatest veokite, busside ja ehitusmasinate ning mere- ja tööstusrakenduste ajamisüsteemide tootjatest. Kontsern pakub ka terviklikke finantseerimis- ja hoolduslahendusi. Volvo Groupil on ligikaudu 95 000 töötajat, tootmisüksused 18 riigis ning kontserni tooteid turustatakse enam kui 190 turul. 2016. aastal oli Volvo kontserni netomüügimaht 31,9 miljardit eurot (302 miljardit Rootsi krooni). Volvo Group on börsiettevõte, mille peakontor asub Rootsis Göteborgis. Volvo aktsiad on kaubeldavad Nasdaqi Stockholmi börsil.