Uudised


 

28.11.2017

EMISSIOONIVABA RENAULT VARUSTAB SUURIMAT TOIDUTURGU

Renault Trucks ja Delanchy Grupp töötasid välja elektriveoki, millega värskeid saadusi transportida.

Renault Trucks ja Delanchy Grupp valmistavad koos ette linnasisese kaubaveo tulevikku. Nad on just välja töötanud külmutuskastiga elektriveoki, millega värskeid saadusi transportida. Delanchy Grupp transpordib saadusi Les Halles de Lyon Paul Bocus’e (Prantsuse suurim toiduturg) turule selle 13-tonnise, vaikse, mittesaastava, 100% elektrilise Renault Trucks D eksperimentaalsõidukiga.

Delanchy Grupp on spetsialiseerunud kontrollitud temperatuuriga transpordile ja logistikale. Renault Trucks on üks elektromobiilsuse pioneere. Need kontsernid jätkavad oma 15 aasta eest alustatud koostööd. Kogu selle aja vältel on Renault Trucks ja Delanchy Grupp keskendunud alati tulevikule. Nad on selgelt väljendanud oma pühendumust uute keskkonnasõbralike tehnoloogiate väljatöötamisele.

Praeguseks on nad seoses elektromobiilsusega ühiselt välja töötanud selle, 100% elektrilise eksperimentaalsõiduki. See sõiduk on varustatud Chereau’ reguleeritava temperatuuriga kastiga ja Carrier’i külmutusseadmega, mis saavad kogu toite sõiduki veoakudest. See on niisugust tüüpi veoki puhul esmakordne lahendus.

Kuigi tegemist on eksperimentaalse sõidukiga, kasutatakse seda 13-tonnist elektriveokit Lyon’is, Renault Trucksi ajaloolises sünnikohas, reaalsetes töötingimustes. See linn on mänginud olulist rolli ka Delanchy Grupi ajaloos: esimese marsruudi sisseseadmisega aastal 1968 õnnestus värskeid saadusi transportida Lorient’ist Lyon’i vähem kui 24 tunniga.

Renault Trucks D 100% elektrilised veokid väljuvad iga päev Delanchy Grupi jaotuskeskusest Corbas, Lyon’i äärelinnas, et transportida mereande ja värskeid saadusi Lorient’ist Les Halles de Lyon Paul Bocus’e toiduturule.

„Meil on selle, 100% elektrilise veoki valmimise üle mitmest aspektist väga hea meel,” selgitab Joseph Delanchy, Delanchy Grupi president. „Ühest küljest on meil muidugi hea meel oma pikaajalise partnerluse üle Renault Trucksiga, kuid samuti oma kohustuse üle, mis me oma klientide, töötajate ja, veel laiemalt, tulevaste põlvkondade ees võtnud oleme. See emissioonivaba veok on esimene samm uute tehnoloogiate suunas, mis arenevad väga kiiresti. Ning me areneme koos tehnoloogiaga, nagu oleme seda alati teinud.“

„See partnerlus näitab meie tugevat suhet oma klientidega,“ toonitab Bruno Blin, Renault Trucksi president. „Selle sõiduki kaasamine Delanchy Grupi logistikaplaani näitlikustab suurepäraselt meie visiooni maanteekaubaveo kohta, nimelt suure võimsusega diiselsõiduk pikamaatranspordi jaoks ja emissioonivaba sõiduk viimaste kilomeetrite katmiseks.“

Emissioonivaba veok on ideaalne lahendus, et linnakeskuses õhu kvaliteeti säilitada ning ummikuid vähendada. See veok võimaldab müravaba kaubavedu mittesotsiaalsetel aegadel, rikkumata elanike rahu ja vaikust. Kuna see veok ei tekita saastavaid emissioone, aitab see sõiduk säästa ka tööliste tööala, mahalaadimisdokki Halles de Lyon’is, mis on suletud ruum keldris.

David Kimelfeld, Lyon’i metropoli president on öelnud: „Lyon’i metropol toetab ja julgustab kõiki initsiatiive, mis aitavad linna logistika kvaliteeti parandada. Logistika on Lyon’i metropoli jaoks üks suurimaid väljakutseid. Oleme seda meelt koos ettevõtetega, mis linna logistikast sõltuvad. Need lahendused aitavad parandada õhukvaliteeti ja vähendada keskkonnamüra ning piirata CO2-emissioone ja liiklusvoogu kesklinnas. Meie kogukond on samuti esimene, mis on võtnud omaks teadliku raamistiku, mis aitab tõeliselt kehtestada avalikku korda linna logistika hüvangut silmas pidades.“

See 100% elektriline tugeva kerega sõiduk täiendab Delanchy kontserni 700 Renault Trucksi veokit.

Delanchy Grupp

Delanchy Grupp on pereettevõte, mis on spetsialiseerunud mereandide ja värskete saaduste transpordile ja logistikale. Kontsernil on 40 harukontorist moodustuv võrgustik Prantsusmaal, Itaalias ja Hispaanias. Kontsern osutab ka ülemaailmseid transporditeenuseid. Kontsernil on 3000 püsitöötajat ja tal on enam kui 900 veokist koosnev sõidukipark. Need sõidukid vastavad Euro 6 standarditele, kuid samuti on kontsenil ka mõningaid maagaasi- ja elektrimootoriga mudeleid.

Kontserni sõidukid läbivad igapäevaselt 400 000 km, mis võrdub distantsiga maalt kuule. Peaaegu 50 aastat on ettevõte pidevalt ületanud takistusi. Alates asutamisest on kontsern olnud tuntud selle poolest, et on osutanud õigeaegset kaubavedu Lorient’i ja Lyon’i vahel. Kontserni vajadus luua ja kaasa lüüa on need iseloomuomadused, mis on võimaldanud sellel pidevalt muutuvas sektoris areneda ja kasvada. Samal ajal säilitatakse lähedasi suhteid ettevõtte heaks töötavate meeste ja naistega.

Renault Trucks

Renault Trucks toetub oma tegevuses enam kui sajandipikkusele Prantsuse veokite ehitamise oskusteabele. Ettevõte tarnib transpordiala professionaalidele laias valikus teenuseid ja sõidukeid (2,8 kuni 120 t). Need vastavad kohalikele ja piirkondlikele jaotus-, ehitus- ja pikamaavedude vajadustele. Renault Trucksi veokid on tugevad ja töökindlad. Tänu väiksele kütusekulule võib nendega saavutada parema tootlikkuse ja hoida oma tegevuskulud kontrolli all. Renault Trucks müüb ja teenindab veokeid müügiesinduste ja teeninduskeskuste kaudu, mida on kokku üle 1500. Renault Trucksi sõidukid projekteeritakse ja ehitatakse Prantsusmaal, kus toodetakse ka enamik komponente.

Renault Trucks kuulub Volvo Gruppi, mis on üks maailma juhtivaid veokite, busside ja ehitusmasinate ning mere- ja tööstusrakenduste ajamisüsteemide tootjaid. Kontsern pakub ka terviklikke finantseerimis- ja hoolduslahendusi. Volvo Grupil on ligikaudu 95 000 töötajat, tootmisüksused 18 riigis ning kontserni tooteid turustatakse enam kui 190 turul. 2016. aastal oli Volvo Grupi netomüügimaht 31,9 miljardit eurot (302 miljardit Rootsi krooni). Volvo Grupp on börsiettevõte, mille peakontor asub Rootsis Göteborgis. Volvo aktsiad on kaubeldavad Nasdaqi Stockholmi börsil.