RENAULT TRUCKS D WIDE
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS D WIDE

Jaotusveok

  • DIISEL
  • ELEKTRILINE
  • MAAGAAS
  • BIODIISEL
  • XTL
MOOTOR DTI 11: 380/430 hj - DTI 8: 250/280/320 hj
CNG: 320 hj – Z.E. 100% elektriline
TÄISMASS 18 → 26 tonni
AUTORONGI TÄISMASS 21,5 → 50 tonni
KABIIN

DAY CAB: LÜHIKE KABIIN (STANDARDNE VÕI LAME KATUS)
GLOBAL CAB: KESKMISE SUURUSEGA KABIIN
NIGHT & DAY CAB: PIKK KABIIN (STANDARDNE VÕI LAME KATUS)
SLEEPER CAB: PIKK KABIIN, KÕRGE KATUS

RATTAVALEM Rung: 4x2 / 6x2 / 6x2*4 Sadulveok: 4x2
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

MIS VALDKONNAS TE TEGUTSETE?

EELISED

  • TASUVUS
  • VASTUPIDAVUS
  • MUGAVUS
  • Kaitse
  • VÄIKSEM KÜTUSEKULU, SUUREM TOOTLIKKUS

    VÄIKSEM KÜTUSEKULU, SUUREM TOOTLIKKUS

    Renault Trucks on välja töötanud mootorid, mis põhinevad tunnustatud ja linnakeskkonna ning piirkondlikele rakendustele ideaalselt kohandatud tehnoloogiatel. Kinemaatilise ahela juures on kasutatud suurt hulka tehnoloogiaid ja võimsusi, millega kaasnevad väiksemad kütuse- ja hoolduskulud.

    MOOTORID EURO 6 STEP D

    kütusesäästlikumad ja keskkonnasõbralikumad.

    ROBOTISEERITUD KÄIGUKASTID STANDARDVARUSTUSENA

    võimaldavad säästa kütust, võrreldes mehaanilise käigukastiga.

  • VEELGI SUUREM KÜTUSESÄÄST

    VEELGI SUUREM KÜTUSESÄÄST

    AEORUDÜNAAMILINE

    12 erineva asendiga reguleeritav katusespoiler, mis sobib kõigi pealisehituste kõrguste ja kabiinidega. Küljespoilerid vähendavad kütusekulu veelgi.

    NUTITEHNOLOOGIAD

    Mootori automaatne seiskumine, Fuel Eco käiguvahetus, võimsusrežiimi tõkestamine.

    OPTIFLEETI TEENUSTE PAKKUMINE

    Tänu sõidukite jälgimisele juhite te oma tegevust reaalajas ja hoiate kontrolli all oma peamised kuluallikad.

  • ALTERNATIIVENERGIATE PAKKUMINE

    ALTERNATIIVENERGIATE PAKKUMINE

    Z.E. 100% ELEKTRILINE

    Madalate ekspluatatsioonikuludega ja endiseks jäänud eeldatava läbisõidu ning kasuliku koormusega on Renault Trucks D Wide Z.E. kasumlik sõiduk prügiveoks linnkeskkonnas. Nullemissiooniga kasutuse tõttu saab sellega sõita piiratud liiklusega tsoonides (ZCR) ja madala heitkoguste tasemega tsoonides (ZFE).

    MAAGAAS

    Seeria D Wide CNG on välja töötatud heitgaaside vähendamiseks ja kasutamiseks linna- või linna lähiümbruse tingimustes. Külmtransport, alustel või kastides jaotusvedu, prügivedu – pakutud mudelite mitmekülgsus võimaldab arvukaid kasutusvõimalusi.

    BIODIISEL ja XTL

    Diiselmootoreid saab kasutada biodiisliga (B30 ja B100) ja XTL-iga (sünteetiline diiselkütus).

  • VALMIS KÕIKIDE VALDKONDADE PEALISEHITUSTEKS

    VALMIS KÕIKIDE VALDKONDADE PEALISEHITUSTEKS

    IGAKS KASUTUSEKS SOBIV SÕIDUK

    Suur valik rattavalemeid, et vastata kõigile teie vajadustele. Valige oma sõiduk eritellimusel tänu osade mitmekesisusele ja rippuvate elementide valmidusele.

    LOODUD PEALISEHITUSTE JAOKS

    Jõuvõtud, elektrilised ja elektroonilised liidesed, kinnituskronsteinid pikitaladel – arvukad kohandused võimaldavad paigaldada varustust, mis on vajalik kõigile jaotusvedude rakendustele.

     

    Pealisehituse paigaldajatele pühendatud veebiportaal võimaldab vähendada sõiduki tarneaega.

  • PIDAGE OMA LUBADUSI

    PIDAGE OMA LUBADUSI

    VASTUPIDAV VEOK

    Sõiduki Renault Trucks D Wide keret katsetati äärmusliku koormuse tingimustes. Maksimaalse töökindluse ja kestuse tagamiseks tugevdati kabiini seadmete ja materjalidega, mis on tuntud oma vastupidavuse poolest.

    ERIMUDELID

    päästetööde ja tulekahju või ehitusrakendusteks (4x4).

    ŠASSII PIKITALAD

    augustatud vastavalt sõiduki ehitusele nii, et auke oleks minimaalselt ja et struktuur oleks vastupidavam.

  • OLEMUSELT MITMETI KASUTATAV

    OLEMUSELT MITMETI KASUTATAV

    JUHITAV TAGATELG

    linnas paremini manööverdamiseks.

    LAITMATU KÄITUMINE

    Sõidumugavuse suurendamiseks saab mootori pöördemomenti kasutada madalatel pööretel koos robotiseeritud käigukastiga.

  • VASTUPIDAVAD VEOKID

    VASTUPIDAVAD VEOKID

    KOLMEOSALINE KAITSERAUD TERASEST NURKADEGA

    rasketeks kasutusteks (lisavarustusena).

  • SUUREM MUGAVUS, SUUREM TÕHUSUS

    SUUREM MUGAVUS, SUUREM TÕHUSUS

    KÕIK KÄEULATUSES

    Kõik vajalikud juhtseadised on juhtimise lihtsustamiseks paigutatud ergonoomiliselt.

    TAHVELARVUTI/NUTITELEFONI HOIDJA

    koos kahe USB-C pordiga, et olla ühendatud ning samal ajal jälgida teed.

    OPTIMAALSE SÕIDU KOGEMUS

    Nahkkattega rool ja pneumaatilise vedrustusega soojendusega iste (lisavarustusena) sõidumugavuse suurendamiseks.

  • PARDAMUGAVUS

    PARDAMUGAVUS

    ARVUKALT PANIPAIKU

    Renault Trucks D Wide veokil on arvukalt panipaiku – keskel tunnelil, ülemises konsoolis, armatuurlauas ja istmete taga –, mille paigutus vastab kõigile teie vajadustele.

    KABIINI TÜÜBID KÕIGILE KASUTUSTELE

    2 istet, 3 istet, erinevad magamisasemed ja kabiinid, mis on Sleeper Cabiga pikamaavedude sõidukite mugavuse väärilised.

  • TÄIUSLIK TÖÖVAHEND

    TÄIUSLIK TÖÖVAHEND

    LIHTNE 2-ASTMELINE JUURDEPÄÄS KABIINI

    Trepi tüüpi astmed ja uste avanemisnurk 90°.

    TUULEKLAASILE JUURDEPÄÄSUASTMED

    juhi igapäevase töö lihtsustamiseks ja sõiduki hooldamiseks.

  • OPTIMAALNE NÄHTAVUS IGA ILMAGA

    OPTIMAALNE NÄHTAVUS IGA ILMAGA

    PANORAAMILINE TUULEKLAAS

    Suur klaaspind koos jääsulatuse ja elektriliselt reguleeritavate küljepeeglitega.

    UKS VISION

    saadaval kaassõitja poolele, et suurendada nähtavust linnakeskkonnas.

    AKNAGA KÜLGPANEELID

    mõlemal poolel kaasliiklejate paremini märkamiseks.

  • TEHNOLOOGIAD SÕIDUOHUTUSE TEENISTUSES

    TEHNOLOOGIAD SÕIDUOHUTUSE TEENISTUSES

    RAJALT VÄLJUMISE HOIATUSSÜSTEEM

    hoiatab juhti helisignaaliga, kui avastatab soovimatu muutuse sõiduki trajektooris.

    LED-TAGATULED

    et olla kaasliiklejate poolt paremini märgatav.

    SUUR VALIK AEGLUSTEID

    kohandatud sõiduki omaduste ja kasutusega.

  • TEHNOLOOGIAD SÕIDUOHUTUSE TEENISTUSES

    TEHNOLOOGIAD SÕIDUOHUTUSE TEENISTUSES

    ISEKOHANDUV KIIRUSHOIDIK (ACC)

    väsimuse vähendamiseks ja ohutuse suurendamiseks hoiab ohutut pikivahet eessõitva sõidukiga, reguleerides automaatselt kiirendamist ja pidurdamist (aeglustid ja sõidupidurid).

    HILL START AID (HSA)

    Kallakul sõidu alustamise abi. Pidureid hoitakse pärast pedaali vabastamist mõni sekund rakendatuna paremaks paigaltvõtuks kallakul.

    AUTOMAATNE HÄDAPIDURDUSSÜSTEEM

    hoiatab võimaliku kokkupõrke eest ning pidurdab ja seiskab seejärel sõiduki täielikult ilma juhi sekkumiseta.

GALERII
  • Külmtransport

    Külmtransport

  • Olmeprügiveo auto Z.E.

    Olmeprügiveo auto Z.E.

  • Autotreiler

    Autotreiler

  • D Wide CNG

    D Wide CNG

  • KASTIDES TRANSPORT

    KASTIDES TRANSPORT

  • Olmeprügiveo auto CNG

    Olmeprügiveo auto CNG

ARVAMUS
„Renault Trucks D Wide’i juhid kui sõiduautot“

Enzo Iapichino

FRATELLI IAPICHINO SRL

MUGAVUS